Wednesday, September 25, 2013

hati hati bersama hati

apa punya tajuk la cik nisa kali ni?? hikhok.. bukan apa zaman sekarang ni kita kena berhati hati dgn banyak perkara.. tambah lagi kalau berkait dengan hati dan perasaan orang.. terkadang terpaksa berkorban tentang perasaan sendiri.. bunyik cam serius je kan?? *sejak bila cik nisa ni jdik serius?? hahahah ok.. ignore ttg tu..

cik nisa sendiri pun pernah gak mengguriskan hati orang sekeliling tanpa kita sedar.. nak2 dengan darah muda ceq ni..lagi la cepat hangen.. keras kepala pulak.. heheh.. tapi bila kita dah semakin dewasa kita terpaksa la matang dalam menghandlekan soal hati ni.. harus menjaga hati pihak itu dan pihak ini supaya xdak yg bengkek ngn kita..

dan dikesempatan ini cik nisa nak mintak maap kalau ada melukakan perasaan sesiapa yg cik nisa kenal secara atau tidak sengaja.. biasalah manusia mana yang xpernah buat salah kan?? bila cik nisa dah jaga pasaan korang hope cik nisa dapatla balasan yang sama.. penatlah jugak kan asyik nak jaga hati orang jer.. ye dok??hiksss..


tapi ada jugak kawan-kawan cik nisa ni yang jenis ego nak mampos! dah memang salah tp egois melampau.. owg cemni xpatut dilayan.. biar kita beralah.. kalau dilayan jugeks terserlah lah perangai CHILDISH kita tu.. ehehe..

 jadi kesimpulan disini dalam kehidupan seharian kita ni perlu menjaga hati sesiapa pun xkira pangkat dan darjat.. xkira tua atau muda.. saling menghormati dan saling menjaga hati.. semua untuk kebaikan semua pihak.. renung-renungkan dan selamat beramal~


No comments:

Post a Comment